مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 17:502023-09-17ورزشي

وزنه برداری قهرمانی جهان| فوق سنگین های ایران در یک ضرب بی مدال ماندند


2 وزنه بردار دسته فوق سنگین کشورمان در حرکات یک ضرب مسابقات قهرمانی جهان به مدال نرسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در حالی ادامه یافت که در دسته 109+ ایران دو نماینده (علی داودی و آیت شریفی) را داشت که این دو وزنه بردار در یک ضرب به مدال نرسیدند.

علی داودی کار خود را خوب شروع نکرد و در حرکت اول وزنه 195 کیلوگرم را انداخت، در حرکت دوم، وزنه 195 کیلوگرم را بالای سر برد و سه چراغ سفید دریافت کرد و در حرکت سوم و پایانی وزنه 203 کیلوگرم را بالای سر برد.

  آیت شریفی هم در اولین حرکت وزنه 192 کیلوگرم را مهار کرد، در حرکت دوم وزنه 199 کیلوگرم را انداخت و نتوانست بالای سر ببرد.

  این وزنه بردار کشورمان در حرکت سوم وزنه 202 کیلوگرم را انتخاب کرد و در مهار آن ناموفق بود و کار خود را با رکورد 192 کیلوگرم به پایان رساند.

  *طلا مثل همیشه در دستان هیولای گرجی اما در این دسته لاشا تالاخادزه گرجستانی باز هم بی چون و چرا حرف اول فوق سنگین را زد و وزنه ها را به راحتی بالای سر برد و با رکورد 220 کیلوگرم طلا گرفت.

گور میناسیان از ارمنستان با رکورد 213 کیلوگرم نقره گرفت و لالایان دیگر وزنه بردار ارمنی با رکورد 212 کیلوگرم به مدال برنز رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزنه برداری قهرمانی جهان| فوق سنگین های ایران در یک ضرب بی مدال ماندند

وزنه برداری قهرمانی جهان| فوق سنگین های ایران در یک ضرب بی مدال ماندند